vineri, 10 octombrie 2008
Ma simt bine acum.

E vineri, dar pentru prima data de cand ma stiu, nu e zi de scoala. XD Si e asa grozav cand ma gandesc la asta! Unii au cursuri azi (chiar de la noi din grupa) ca asa e orarul lor, dar pentru o parte dintre noi, azi e zi libera. Yupee!

Asa ca profit din plin de ea, cel putin acum cat sunt inca la inceputul anului si nu ma inec in teme si proiecte si pregatit seminarii and all that shit. M-am trezit cam devreme pentru gustul meu azi, pentru ca i-a fost rau catelului si a trebuit sa il ingrijesc o vreme, insa restul zilei a fost program de voie. XD

Acum ascult muzica si citesc manga si mai lucrez, asa, printre picaturi, la partea a doua din "Sunete". Imi place cum a iesit. S-a nascut intr-o fractiune de secunda, aproape din nimic, dar el are viata si o personalitate proprie. He's not just a figment of my imagination. Si asta il face special pentru mine. Ma bucur ca nu l-am creat eu.


In loc de incheiere, opening-ul de la anime-ul care a fost facut dupa manga pe care o citesc eu acum:


Posted by Nana at 15:50 |

0 Comments: