duminică, 7 decembrie 2008
Sau "A doua seara a Festivalului Filmului Japonez".

A fost super tare. Initial nu stiam daca o sa putem ajunge macar in seara asta, si sincer, nici nu planuiam asta. Insa pe dupa-amiaza a venit Dan pe la noi sa ne aduca daruri de Mos Nicolae (yes, we're incredibly spoiled by our family, I know XD I feel that we don't deserve so much, but they never listen, no matter what we say) si i-am mentionat asa, in treacat mai mult, de Festival. Am vorbit un pic despre asta, insa n-am facut mare caz. And then next thing we know, mai pe seara ne suna Dan sa iesim la film. And we were like 'O.O what?'

Bineinteles ca n-am mai stat pe ganduri si am tulit-o. Am reusit sa trecem si prin tata, prin tot si duse am fost. I-am luat pe Dan si Elena de acasa, apoi la TNB ne-am intalnit si cu Roxana si apoi am bantuit un pic pana am gasit sala. It was hilarious, you should've seen us. :)) But in the end we found it and we were in.

Inauntru ne-am intalnit cu Florin, aka voluntarul minune de la Niji, care mai sa nu ne recunoasca fara costumele de cosplay. :P Am stat un pic de vorba, dupa care ne-am intreptat atentia catre dificila sarcina de a ne gasi locuri, intrucat la 7 fara un sfert, cand am ajuns noi, deja se ocupasera cam trei sferturi din scaune. Iar o alta cincime era rezervata pentru cei ce urmau sa vina un pic mai tarziu. Eh. Intr-un final ne-am gasit locuri libere pe la etaj, insa nu pe scaune, caci nici acolo nu prea mai erau libere, ci pe culoarul liber din fata primului rand, pe un fel de 'extensie' a podelei. Whatever. In mai putin de zece minute, si zona asta era ocupata, which was actually hilarious, if you think about it. There were so many people in there, de la pusti de liceu pana la mosulici de 70-80 de ani. And I'm not kidding, chiar am vazut un astfel de mosulic pe cand ma chinuiam sa ies, la sfarsitul filmului. It's amazing how many different types of people share the same passion as the rest of us kids. XD A, si am vazut-o si pe Lucia (Elafros) la un momenta dat, insa n-am putut sa strigam dupa ea, pentru ca ea era la parter si noi sus, si ar fi fost un moment cel putin ciudat. XP

Filmul in sine s-a intitulat "Charisma" si mie mi s-a parut misto. Bineinteles, a avut si parti bune -ca de exemplu povestea, si cantitatea de materie cenusie necesara urmaririi si intelegerii plot-ului in sine, which is always a big plus in my books :D a, si replica cea mai tare din tot filmul: "Anata wa Charisma desu." <3 style="font-style: italic;">really cool scene :> - dar implicit, si parti mai putin bune, precum prezenta unor scene un pic confuze, sau dificultatea de a intelege motivul pentru care majoritatea personajelor a fost decimata fara mila, unele dintre ele fiind omorate in niste moduri cel putin absurde, IMO o_O. Per total, insa, a fost un film bun. La iesirea din cinemateca l-am vazut si pe Reactive prin multime, si pe Alexander si Maki, plus pe Florin din nou.

Definitely looking forward to tomorrow. And the rest of next week, too, obviously :D


Acum e foarte tarziu si eu stau in pat in pijamale, cu Earl in brate, chinuindu-ma de cateva ore bune sa lucrez ceva la CC. Insa, avand in vedere ca scriu acest post instead of actually working, va puteti face o idee despre cum merge treaba, nu? :P Adema imi canta in player ceva despre "The way you like it" and I'm like 'yeah, the fuck I like it, I'm frikkin' stalling here! =))'
Eh. Nu-i nimic, maine o sa am mai mult randament. Seara asta m-a alimentat cu energie cat pentru o intreaga saptamana, asa ca o sa am cu ce sa lucrez. XD

A, si inca ceva: Ioana, maine la 6 jumate cel tarziu tre' sa fim in sala, sa ne luam locuri ca lumea. Si Irina, please please please free your schedule si vino si tu!!! *gives you the sweet puppy eyes, cuz no human live can resist them* XD

In loc de final....erm...Oyasumi, minna-san! XD
Props go to whoever knows what that means. Si nu, fetele mele de la japoneza nu se pun. Si nici google-ul, cuz that's cheating. :P

Posted by Nana at 00:16 |

2 Comments:

At 7 decembrie 2008 la 12:46, Anonymous Anonim said........
hmmm...where is this place again?
 


At 7 decembrie 2008 la 13:11, Blogger Nana said........
Sala Jean Georgescu, Str. Eforiei Nr. 2 :P
Sau...daca esti la metrou la Universitate pe la vreo 6:20, ne vedem acolo, ca tot e in drum, si mergem cu to(n)tii. How's that sound? XD