duminică, 30 noiembrie 2008
Mda. Deci s-a dus si votarea.
Mare zi cica a fost azi, plina de evenimente si intamplari care mai de care mai nemaipomenite...si pe bune, chiar n-au fost pomenite.

Bineinteles, ca orice cetatean responsabil carele ma simt, nu m-am putut retrage de la a-mi exercita dreptul si nu in ultimul rand, datoria cetateneasca de a .... sta naibii acasa si freca menta la greu. XD hahahahaha. v-am prins, nu? chiar credeati ca o sa merg la vot? o.- pe bune? ... eh, hai sa fim seriosi. XP

Bine, de fapt nici n-am frecat menta chiar toata ziua, de ce sa mint? =P M-a prins constiinta din urma de dimineata si m-am apucat, impreuna cu Ina, de lucru la proiectul la Marfuri. Da, altul. Asta e mai lung si mai complicat decat cel de acum cateva saptamani, asa ca nu e de mirare ca am stat aproape 6 ore sa lucram la el. Ma rog, cu pauzele lungi si dese aferente, ca sa mearga treaba ca lumea, nu? XP oricum, ma bucur ca am terminat marea parte, ceea ce a ramas urmand a o completa dupa ce vom sta de vorba un pic cu profu marti in legatura cu niste chestii de care nu suntem inca sigura cum trebuie sa fie.

'Neways.
Maine se zice ca e ziua mea. XD Si e si ziua voastra. Si e si ziua oricarui roman nascut si crescut, sau poate doar nascut in Romania. Maine se zice ca e 1 Decembrie, insa desi este un prilej asa de mare de sarbatoare si celebrari, eu maine nu o sa fac nimic deosebit. Tocmai pentru ca e o zi asa de importanta, eu o s-o celebrez prin ceva cu totul banal. E modul meu de a sarbatori, si inca nu ma dezic de el. Asa e de cativa ani incoace, si sincer, mie mi se pare mult mai frumos decat orice celebrare fastuoasa. De majorat, de exemplu, acum doi ani, mi-am vizitat rudele dragi, si a fost mult mai placut decat ar fi fost un monstru de petrecere. Anul asta, tot de ziua mea, am fost cu Ina la film si apoi ne-am plimbat aiurea prin oras, doar noi doua, si a fost cea mai frumoasa zi de nastere pe care mi-as fi putut-o imagina. XD *sends luv to sis <333*

Asa ca de 1-ul asta nu voi face absolut nimic deosebit. Cel mai probabil ma voi trezi candva pe la pranz, voi manca un pic (Aaa! apropo, azi am rausit sa mananc trei mese intregi! *does little happy dance* \:D/ me ish on dah rait path! yey! XD) si apoi probbail voi iesi cu Ina la bantuit pe strazile Bucurestiului. N-am mai facut asta de multa vreme si imi cam lipseste. Inca n-am aparat foto, dar nu conteaza chiar asa de mult. Poat o sa dau si cu prezenta pe la parada, doar asa, de curiozitate, insa nu m-au fascinat niciodata chestiile de genul asta, asa ca ramane doar o idee. Si apoi, mai pe seara, poate o sa incerc sa incep sa lucrez la celelalte doua mari proiecte pe care le am de pregatit pentru sfarsitul semestrului si apoi o sa ma uit la niste anime. Sau poate un film, ceva.

Asta o sa fie 1-ul meu de Decembrie.
Daca are cineva chef de iesit si bantuit strazile cu mine si cu Ina, dati-mi un semn, sa ne vedem. XD Company would be awesome!

In loc de final, va tzuc dulce si va urez un 1 fericit, oricum ati alege sa sarabatoriti! <3 E ziua voastra maine. Sa fiti fericiti! XD

Posted by Nana at 22:35 |

1 Comments:

At 1 decembrie 2008 la 12:24, Blogger Dan Gheorghe said........
LA MULTI ANI ROMANIA!!!!!!