sâmbătă, 22 noiembrie 2008
Yup. Inca o editie din "Dansez pentru Tine" in seara asta. N-am reusit, din pacate, sa pun mana pe TV, asa ca la marea parte din emisiune m-am uitat pe net, which was both good and not so much. A fost o emisiune buna, n-am ce zice, singura mare nemultumire pe care o am de raportat fiind la capitolul 'notare' pentru Luciana si Pavel la salsa. Mie personal mi-a placut foarte mult ce au facut copii aia acolo si chiar nu inteleg de ce i-au taxat toti asa drastic. Buuut anyway, it's their call.

Gina si Vova au fost eliminati, ceea ce n-a fost prea placut, avand in vedere faptul ca baiatul asta din Chisinau este o bijuterie de om si chiar merita sa mai ramana in competitie, chiar daca Gina nu i-a fost de prea mare ajutor pana acum la capitolul dans. In sfarsit, macar a primit si el o suma de bani acolo, de inceput. Bineinteles ca nu sunt de ajuns penru ceea ce lupta el, insa macar e ceva.

In competitie au ramas acum Luciana si Pavel, care au si intrat la duel impreuna cu Giulia si Andrei, pe primul loc ajungand de data asta tocmai salvatii de la duelul de azi, si anume Alina si Denis.

Asa cum era de asteptat, dupa emisiune nu m-am putut abtine sa nu mai dau o runda pe net in cautare de videoclipuri cu preferatul meu din "Dansez", si anume unicul, inegalabilul, incredibil de talentatul dar si mult prea lungul la vorba (si chiar nu ma intereseaza daca am facut gramatica praf la fraza asta :P) Miiihaaaiiiiiiii Peetreeeeee!!!! Cue on crazy fangirl screaming. XP But you gotta admit it, this guy's a true genius at this stuff. Swoon pe bune, serios vorbind. =P~

Asa ca in loc de final, va las (ce credeti? :P) spectacol marca Mihai Petre si frumoasa lui sotie, Elvira Duda, adevarate stele ale dansului. <333 Enjoy!

Rumba and Jive:




Aren't they just simply amazing!?! <333 Okay, 'night now! ^.^

Posted by Nana at 01:43 |

0 Comments: