luni, 3 noiembrie 2008
Stiu ca am zis ca voi posta azi ample detalii despre cum a fost a doua zi la Niji, dar va trebui sa anulez aceasta miscare. N-am starea de spirit necesara elaborarea unui post atat de lung si de detaliat pentru a face dreptate zilei. O asemenea situatie ar presupune veselie, buna dispozitie, si nu in ultimul rand energie. Iar eu acum nu vreau decat sa ma ingrop undeva in plapuma, sa-mi strang perna in brate si sa plang. Si sa incerc sa sper ca bolovanul care mi se inghesuie intre plamani sa se topeasca usurel si sa se scurga afara din sufletul meu si sa ma lase sa zambesc din nou.

Mentionez insa ca ziua de ieri a fost...perfecta. Si nu exagerez. A fost tot ceea ce am sperat ca va fi, si inca ceva pe deasupra. Premierea AMV-urilor a fost spectacol, si ne-am mai si luat un rickroll pe deasupra. Da, toate cele cateva sute de oameni care eram la momentu acela in sala. A fost genial. A urmat a doua repriza de kendo, care a animat sala (la propriu si la figurat XD), si ne-a si oferit o mica lectie de japoneza. Concursul de cosplay a fost impresionant, cu toate ca au mai existat si unele mici scapari pe ici, pe colo, si chiar cu tot cu cele o mie de pauze de la inceputul, dintre si de la sfarsitul reprezentatilor, care au cam exasperat publicul dupa un timp. :P Premierea castigatorilor nu ne-a surprins, si m-am bucurat sincer pentru cei care au plecat acasa cu premii, pentru ca ierarhizarea s-a facut pe buna dreptate, si sunt sigura ca toata lumea apreciaza asta.

Printre picaturi, am mai stat de vorba cu fetele de la Sweet Edition (si chiar am stabilit cu Laura un eventual commission pentru Nikolas XD), ne-am imbogatit colectia de merchandise cu tot felul de chestii, am mai facut poze, am castigat un poster cu L (lovelovelovelove <3333 *swoons like the crazy fangirl that I am*) si am apucat sa vad si niste live drawing, which totally rocked. Si, nu in ultimul rand, am reusit sa trec pe la Cedik. That really made my day. XD programul lor era pe terminate, insa tot le-am facut o mica vanzare, asa, pe ultima suta de metri -poster cu Yuki Eiri si unul cu mascota site-ului lor (which was cute). :P Am stat un pic de vorba, mainly despre cosplay si drawing si cum le-a mers cu standul AnimeZup. It was really nice. He was really nice, too. XD

In concluzie, a fost nemaipomenit. Oamenii au fost fantastici, evenimentele ne-au tinut ocupati tot weekendul, voluntarii au fost mana cereasca (seriously, merita un premiu special pentru asta <3), iar atmosfera a fost absolut incredibila. Per total, a fost genul acela de eveniment care te incarca pana la refuz cu energie vie si iti da puterea sa continui sa induri realitatea cu stoicism - cel putin pana la urmatoarea conventie. XD

Acum va las...merg sa ma eliberez.
In loc de final, ofer spre delectare (preluat direct de la creator) un video de prezentare a ceea ce a insemnat Nijikon 2008. Sa va faceti o idee despre ce si cum si cat a fost de grozav!

PS: pe undeva pe-acolo, aparem si eu si Ina :P nu vreau sa ma laud sau sa ne fac publicitate in vre-un fel, doar ca...ei bine, m-a surprins. XD Nu ma asteptam nici intr-o mie de ani la asa ceva. XD A fost inedit, to say the least.
Apar si fetele de la KissAmma Team, si niste membri Cosplay Society, si bineinteles Seireitei, dar...pe undeva pe acolo, aparem si noi. :D Asta e dragut.

Pentru detalii, vizionati mai jos:


Posted by Nana at 12:48 |

0 Comments: