sâmbătă, 1 noiembrie 2008
...a fost tot ce mi-am putut imagina - si inca de doua ori pe-atat.

A fost fantastic, de la inceput pana seara.
Dimineata a fost putin haotica, pentru ca am dormit cam aiurea aseara si, asa cum se intampla de obicei, dimineata n-am functionat la parametri normali si am cam lenevit-o in loc sa ma grabesc cu pregatitul. Ceea ce a fost putin cam stresant. Insa nu mai conteaza. Parintii au venit cu noi de la inceput, ceea ce a fost dragut.

Am ajuns acolo cu bine si ne-am intalnit la scurt timp si cu Ioana si Roxana. Inutil sa va spun ca amandoua au fost socate de felul in care ne-am prezentat - in sensul bun, desgiur. Ne-au admirat atat coafurile, cat si armele - costumele le aveam momentan in pungi, pentru ca am considerat ca ar fi mai bine sa ne schimbam la Palat, decat sa venim de-acasa costumate.

Ne-am plimbat un pic prin zona la inceput, am "evaluat stuatia", cum se spune, si ne-am facut o idee generala despre ce si cum. Ne-am intanit si cu felete de la Sweet Edition, de la care Ina si-a primit in sfarsit 'pachetelul' - comission-ul, doujishin, primul volum din "Bookchasers", postere, stickere si nici nu mai stiu ce - si am trecut si pe la cei de la Seireitei, sa le admiram standul si produsele. La scurt timp dupa ne-am indreptat spre toalete sa ne schimbam; mda, se pare ca cei care nu participa la consursul de cosplay nu au acces la vestiare. =\ 'Neways, am facut senzatie si la capitolul asta, ceea ce m-a incantat peste masura. Nu va pot descrie ce sentiment fantastic este sa-i vezi pe altii fericiti si sa stii ca tu le-ai dat motiv de bucurie. :D

Oricum, marea parte a zilei a trecut ca un vis. Am facut poze, si solo si cu Ina - okay, majoritatea cu Ina :P - si i-am facut pe oameni fericiti. La inceput nu prea stiam eu ce si cum, insa m-am prins repede si toata treaba a devenit un fleac. :P Inprovizam miscari din mers, si fazele se construiau aproape de la sine, insa publicului se pare ca le-a placut.

Roxana si Ioana au gravitat in jurul nostru o vreme, facand poze din cand in cand si razand impreuna cu noi la tot felul de chestii pe care le vedeam aiurea prin locatie, iar parintii explorau in voie standurile, produsele, oamenii. La inceput m-am simtit un pic aiurea la gandul ca ei nu o sa se simta la fel de bine pe cat o sa ne simtim noi, insa pana la sfasitul zilei m-am convins ca si ei s-au distrat la fel de bine. Tata a trebuit sa plece la un moment dat, iar peste un timp si Ioana ne-a zis 'pa'. Insa noi am ramas. Ne-am uitat la MAD-uri (care, btw, nu mi s-au parut chiar atat de amuzante pe cat li s-a facut reclama), iar apoi la demonstratii de kendo live (courtesy of Ikada club, Bucharest :P), pana a venit vremea concursului de cosplay pe care il asteptam cu nerabdare. Concursul a fost.....ei bine....o onorabila incercare. :D Se vedea de la o posta ca era prima editie, insa chiar si asa, a iesit binisor. Au fost cosplay-eri foarte buni, au fost cosplay-eri buni, si au fost si cosplay-eri care n-aveau ce sa caute acolo. Scuze ca suna asa nasol, dar asa e. Si nici nu vreau sa par ingamfata; it's just how it is. A fost dragut pana la urma, oricum, asa ca trecem cu vederea. :D Pe undeva pe la inceputul concursului s-a intors si tata si i-a adus cu el si pe Dan si pe buni. A fost o surpriza draguta, si m-am bucurat sa-i vad cum se distreaza la concurs, chiar daca nu prea aveau ei mare idee despre ce personaje se jucau acolo.

Dupa concurs tata a plecat sa o duca pe mamaie inapoi acasa, dupa ceva vreme a plecat si Roxana, ca trebuia sa ajuna acasa sa prinda meciul de fotbal (:P), iar noi restul ne-am mai plimbat pe-acolo o vreme, am mai facut poze, am mai cumparat chestii - multe chestii :D - intr-un cuvant, ne-am simtit bine. Tata s-a intors cu Elena apoi, si ea a ramas cu noi dupa aceea. Am mai tras cateva runde de poze, am pus o improvizatie de lupta, a fost super. Unii ne cereau chiar ei pozitii si faze pe care vroiau sa le interpretam, altii in schimb erau mult prea timizi, iar aici interveneam noi si ii luam la poze. Si mai erau aceia care apareau de nicarei atunci cand se punea de pozat si dispareau la fel de repede, probabil deja in drum spre urmatorii cosplay-eri de imortalizat in aparat. Si bineinteles, sa nu uitam de cosplay-erii insisi (printre care Byakuya de la Seireitei si Deidara de la....er...nu stiu; plus Shinjo de pe Project Sakura, care o interpreta pe imparateasa tinutului Kei din 'twelve kingdoms', L-kun si inca alti cativa de care nu-mi mai amintesc pe moment, insa care sigur sunt pe-acolo), si de asemenea de multimea de fani care vroia pur si simplu o poza cu noi. Am facut poze cu ei, am facut poze cu noi, am facut poze cu adolescenti si tineri adulti si copii de 5-6 ani. Am facut la poze de ne-a iesit pe nas, insa va marturisesc sincer, din perpectiva unei persoane care n-a mai facut cosplay in viata ei, ca toata chestia asta e incredibil de distractiva! E o provocare, dar in acelasi timp o placere sa incerci sa dezvolti scene, sa gasesti miscari si scheme noi, sa creezi povesti din expresii ale fetei si pozitii ale corpului, si nu in ultimul rand sa vezi oamenii cum se entuziasmeaza cand le prezinti o faza noua, o idee pe care n-au mai intalnit-o, anything actually. A fost incredibil. And quite addictive, too. =))

Mai tarziu un pic, dupa ce ne-am mai listit, am trecut si pe la Laura si Raluca si am mai stat o vreme pe-acolo (si le-am mai cumprata din chestii) pana pe la vreo sase jumate, cand ne-am indreptat din nou spre sala de specacole, unde am vizionat "Profanatorul de anime" si apoi cateva AMV-uri facute de tineri romani. A fost super distractiv si chiar am ras cu lacrimi la unele clipuri. A meritat fiecare secunda. :D

La sfasit, ne-am indreptat usurel cu totii spre casa. I-am lasat pe Dan si Elena la ei, si am urcat doua minute sa ne vada si Jeni. I-a placut mult de noi, ceea ce pe mine m-a bucurat si mai mult. Am mai tras o runda de poze, si apoi ne-am intors la noi in cuibusor.

Iar acum eu sunt franta de oboseala, insa incredibil de fericita si abia astept sa o iau de la capat maine. M-am spalat pe cap din nou, ca trebuia sa scap de gelul si de tot fixativul pe care mi le-am impregnat in par, si i-am mai dat o runda de violet de gentiana, just in case. Movul arata mai a mov acum decat movul de dinainte, ceea ce e bine pentru mine, insa cam nasol pentru timing. Putea sa fie asa mov de la bun inceput, macar stiam si eu o chestie. Daaar oricum, ideea e ca am un par mov pentru maine. :D Mama ne-a calcat din nou costumele, ca sa fie fresh pentru o noua runda, si ne gandim serios sa venim direct costumate, sa nu mai pierdem vremea pe-acolo cu imbracatul.

Singurul lucru pe care il regret la ziua de azi e faptul ca n-am reusit sa trec pe la standul animezup, sa-l salut pe Cedik. Chiar mi-ar fi placut asta. :D Insa maine cu siguranta voi trece pe-acolo, no matter what. Sper doar sa mai aiba si maine standul deschis. :)

Acum insa, ma voi retrage usurel spre perna si voi incerca sa-mi refac bateriile cel putin pe jumatate, pentru ziua de maine. Si sa incerc sa asimilez tot ce s-a intamplat azi, pentru ca la momentul de fata inca sunt sub influenta entuziasmului si energiei explozive de la conventie. O sa am nevoie de cel putin cateva zile pana sa pot asimila tot ce s-a intamplat azi si ce se va intampla cu siguranta si maine. :D Oh, and speaking of which, abia astept sa vad cum va decurge sectiunea de grup a concursului de cosplay si mai ales sa vad prestatia celor de la Seireitei si de la Cosplay Society; si a altora, bineinteles, insa sunt foarte curioasa sa vad ce vor face aceste doua grupuri. :P
Si...ei bine, abia astept sa ma intorc acolo. Simple as that.

In loc de incheiere, va las unul dintre cele mai reusite AMV-uri la aceasta editie - de fapt, unul dintre cele mai reusite AMV-uri pe care le-am vazut in a looong, loooong time. :P Sa va faceti o idee in legatura cu ceea ce a fost pe la Nijikon in materie de entertainment. :D Enjoy!


Posted by Nana at 23:14 |

0 Comments: