miercuri, 15 octombrie 2008
Deci. Ce mai e nou?

Pey, de unde sa incep?

Sunt bine acum. Demonii s-au retras, cel putin pentru moment, si soarele a rasarit din nou in camera mea de 3x3. Cel putin pentru moment.

Sunt o tona de lucruri care imi ocupa timpul zilele astea, de la avalansa de proiecte pentru facultate, dintre care unul a fost recent devansat cu cateva saptamani bune, ceea ce ridica nivelul provocarii pe culmi nebanuite inca (vezi sectiunea 'Tehnici promotionale' *completes with a round of swearing under her breath*), la lupta continua cu viata de student, cu partile ei bune si mai putin bune (vezi, incerc sa nu mai zic 'rele', k cik e o teorie care zice ca daca definesti ceva ca fiind rau, va fi cu atat mai greu de suportat), pana la nerabdarea cu care astep ziua de vineri, cand o sa ne intalnim in sfarsit cu restul oamenilor care s-au inscris la facultativa de japoneza, pentru a vedea cum stam cu grupa si cum e cel mai convenabil sa fixam orarul. Abia astept sa vina vineri! \:D/ Abia astept sa vad cati s-au mai inscris, sa ajung sa-i cunosc (da Doamne sa fie oameni normali si te rog da sa fie de asemenea si niste baieti p-acolo! :D stii Tu despre ce vorbesc. mersi anticipat! ;D ), s-o revad pe Ioana si pe Roxana si basically just start the flippin' classes al-flippin'-ready! :D I'm so excited about the whole thing, I can barely think about how it's gonna be. But anyhows.

Am dat o fuga azi pe la buni si m-a ajutat sa termin panglica pentru costumul de cosplay. It came out fabulos! *does a little Emmet pose* haha. But yeah, it really did. Am incercat s-o pastrez cat mai apropiata de original and I actually think we did a pretty dam good job of it, too! :D Si cu asta, costumul meu este in mod oficial terminat! Woooo! *dance moment* Sunt asa multumita de cum a iesit si abia astept sa vina weekendul sa-mi rezerv cateva ore pentru o proba a costumului intreg, sa vad cum o sa fie. In intreaga lui splendoare, can you imagine that! :D Acum tot ce lipseste e Shikai-ul, insa tata deja mi-a zis k o sa se intereseze sa vada de unde poate face rost de lemn pe care sa-l prelucreze in forma de sulita, asa cum cere tiparul, si dupa cate imi descria el p-acolo ca ar trebui sa faca, chiar cred ca are un plan in minte. And that's super great news. :D Oricum, nu ma agit de pe-acum. Pentru moment trebuie sa incerc sa-mi dau seama cum o sa regizez sceneta, ca partea asta primeaza acum.

Si de asemenea, sa incerc sa termin "Sunete". Stiu cum se termina si stiu si ce trebuie sa scriu. Singura problema e ca nu prea mai gasesc timp sa mai scriu, si asta e groaznic pentru mine. Nu ca as evita problema, dar mereu se iveste cate ceva care ma impiedica sa ma asez frumos in fata tastaturii si sa scriu. Ca azi, de exemplu, cand am avut o intreaga ora si jumatate libera intre cursuri, si totul a mers perfect in incercarea mea de a ma izola de lume ca sa termin partea a III-a, doar pentru a descoperi mai apoi cu stupoare ca internetul de la Centrl Media de la Cibe nu mergea. X( Adik era, doar ca nu se putea conecta nimeni la retea. Great good that did me, eh? Asa ca n-am putut reciti partea a II-a ca sa vad de unde trebuie sa continui, si cum nici nu aveam nimic salvat pe hard, m-am gasit in imposibilitatea de a mai scrie orice. Si asta nu e singurul exemplu pe care il pot da, insa nu vreau sa ma mai gandesc la asta acum. Stii, teoria aia din nou.

Acum vreau sa ma linistesc, sa nu fac nimic si sa ma culc devreme in noaptea asta. Sa dorm bine (poate si destul...) si maine sa imi rezerv dupa-masa pentru vizionat anime si OAF (am inceput sezonul 5 in seara asta si mi-am reamintit de ce imi placea asa de mult; lucrurile evolueaza mai rapid decat probabil ca mi-ar placea mie, dar abia astept sa vad cum se va termina ;D) si bine inteles, terminat "Sunete".

Si poate reusesc sa-mi adun curajul sa continui "Sanctuary". >.< Ar fi fantastic.

In loc de final, ascultati si vizionati si simtiti-va bine. :D


Posted by Nana at 19:24 |

0 Comments: