sâmbătă, 11 octombrie 2008
Un film intreg despre personajul meu preferat din anime-ul meu preferat?!?!?!? *huge fangirl squee* what can possibly top THAT?! XD Am nimerit in seara asta din nou peste titlul filmului (nici nu mai stiu acum in ce circumstante mi-a rasarit in minte, dar nu pra mai conteaza) si m-am pus pe cautat. Ce am aflat? Ei bine, pe scurt, e vorba despre UN FILM INTREG DESPRE L!!!!!!!!!!! Adica NUMAI DESPRE L!!!!! Fara Light, fara stupida de Misa, fara anchete si jocuri in spatele scenei, fara comisia de investigatii, fara any of that shit. Doar L. In toata maretia lui de capodopera artistica, doar L. Simply to die for. *swoons like crazy* Nu cred ca pot incerca macar sa descriu cat de mult iubesc personajul asta (si cat de mult il urasc pe Ohba pentru ca l-a scos din peisaj, cu toate ca omul este un geniu pentru ce facut din Death Note), insa daca vreti sa va faceti o idee, va recomand cu cea mai mare caldura sa vizionati anime-ul, si mai apoi filmele. Atunci veti intelege. Sper. XD

'neways, here's the official trailer for this piece of theatrical art. Nu l-am vazut inca, dar asta doar pentru ca abia mi-am luat torrent-ele. Vreo cateva duzini din ele, to be precise :D Insa maine le descarc si ma pun pe savurat. *swooning cat incape*

Pana atunci, spre deliciul fanilor (dar mai ales al meu :P), iata trailer-ul, as promised :D E subtitrat si in engleza, pentru aceia dintre noi care stau mai prost la capitolul 'limbi straine', sau carora pur si simplu le e lene sa fie atenti la dialogul in japoneza. XD Enjoy!


Posted by Nana at 00:21 |

0 Comments: