vineri, 31 octombrie 2008
E ora unspe' si un pic si astept sa mi se usuce parul sa vad daca iese mov.
Da, ati citit bine - mov. Tocmai l-am spalat cu solutie de violet de gentiana si sper sa fi prins culoarea si sa iasa mai mov decat purpuriul care a rezultat din vopsirea de ieri.

Ina si nu mine (adica "Colors 'n' Chaos") nu o sa mai participam la concursul de cosplay la editia asta de Nijikon. Poveste lunga, n-am chef sa mai trec o data prin asta; ideea e ca nu mai concuram. Nu am renuntat la costume, insa, pentru ca tot o sa facem cosplay, insa nu in concurs. Am fost ieri in Bucur si am luat sosetele pe care sa le transformam in tabi, iar azi mi-am luat violetul de gentiata si apoi am dat un ocol prin Kauffland sa-si ia Ina nuantator in negru (si o galetusa de Finetti :P) si sa ne 'corectam' un pic frizurile. Ele au iesit binisor inca de ieri seara, cand le-am vopsit in prima mana - culoarea mea, cel putin, a fost senzatia zilei printre colegii mei de la japoneza =)) - insa nu au fost tocmai ceea ce ne-am dorit noi. Asa ca in seara asta, eu mi-am tratat parul cu o baie de violet, iar Ina urmeaza sa se vopseasca din nou in negru. Speram ca de data asta sa iasa ca lumea. =/

Mi-am terminat si geaca de blugi in seara asta. N-am mai completat desenul cu fluturi, cum era ideea initiala, pentru ca n-am mai trecut pe la librarie sa iau markere. In schimb am decorat-o cu fluturasi/x-uri facuti din lant negru. O sa arate ca lumea. Sper. :P

Se pare ca maine o sa vina si parintii cu noi la Niji, cel putin la inceput. Se pare ca i-am facut destul de curiosi in legatura cu toata povestea asta incat sa-i tenteze ideea sa petreaca macar cateva ore in compania unor pusti/adolescenti/restul lumii innebuniti dupa anime si manga si tot ceea ce implica acest curent. Nu stiu nici ei cat o sa stea, insa ma bucura faptul ca macar o sa vina. XD Oricat de ciudat ar parea sa ma bucur de faptul ca parintii mei o sa vina cu mine la o conventie anime (nu-i asa ca suna aiurea? :)) ), ma bucu totusi. Ma bucur pentru ca si ei au investit foarte mult timp si daruire in a ne ajuta sa ne implinim dorinta de a participa la conventie (90% din merit li se datoreaza lor, fara discutii; daca n-ar fi fost ajutorul lor, nu stiu daca am fi putut sa vedem ziua de maine implinita asa cum visam noi XD) si cred sincer ca o sa le placa ceea ce vor vedea acolo. Si cu ocazia asta, vor vedea si ei macar o particica din lumea asta ciudata, dar fantastica, ce ne-a captat fantezia de atata vreme. Si asta nu poate fi decat un lucru bun. :D

Maine o sa fie fantastic. O sa fie atata lume acolo si atata energie, ca probabil nici nu o sa ne dam seama cand o sa treaca timpul. Sper ca lumea sa fie impresionata de costumele noastre (stiu ca eu una sunt indragostita de al meu :X :X :X) si sper ca Ioana sa se simta bine, in pofida periodei neplacuta prin care trece in prezent. Sper ca parinti sa se distreze, indiferent cat vor sta, si sa simta ca efortul lor a meritat si ca e pe deplin apreciat. Sper sa apuc sa vizitez tot ce e de vizitat, sa vizionez tot ce e de vizionat, sa pozez tot ce e de pozat (si sa stau la pozat, de asemenea :P) si sa cumpar tot ce cred ca merita cumparat. Si nu in ultimul rand sper sa reusesc sa trec pe la standul animezup si sa-l salut pe Cedik. Mi-ar placea asta. XD

Pana atunci, sper ca parul meu sa iasa mov si trebuie sa pun mana sa ternim tabi-urile si eventual, daca nu pic de somn pana atunci, sa pregatesc clatite pentru maine dimineata. Mmmm....clatite cu Finetti si ciocolata la micul dejun....yumm.

A, si sa nu uit! Pentru a celebra participarea la Nijikon, se impune o schimbare de imagine; asadar incantati-va privirea cu maretia geniala si oh, atat de sexy, care este L Lawliet. <33333 The greatest character in the history of great characters ever! Omagiu si incantare in acelasi timp; ce poate fi mai bun? :D

Abia astept sa vina maine!
In loc de final, va las spotul publicitar ce promoveaza conventia pe posturile TV:

Posted by Nana at 23:05 |

0 Comments: