joi, 20 noiembrie 2008
...a fost bine. Chiar a fost o zi buna. Eh, unele aspecte au fost mai putin bune decat altele, insa per total it was a pretty enjoyable day. :D

Nu s-a intamplat nimic special, chiar din contra. A fost o zi perfect banala si complet ordinara. Unii ar zice chiar anosta, insa eu n-as merge poate atat de departe. Am facut primul seminar de econometrie la laborator, ceea ce s-a dovedit o experienta mai placuta decat m-as fi asteptat. Bine, recunosc, mare parte din chestia asta se datoreaza faptului ca aproximativ jumatate din seminar eu si Irina (imparteam un calculator, ca stiti cum vine vorba: e mai distractiv in doi XP) google-uiam poze cu Gale Harold and drooling over the hotness si cealalta jumatate ne prefaceam ca suntem atente la profa si mai schitam cate o formula, un tabel sau o explicatie pe ici pe colo. Oricum, o sa luam intregul seminar de pe net mai tarziu, so it's all the same really. :D A, si trebuie mentionat inca o data faptul imposibil de contestat, si anume acela ca profa VORBESTE MULT PREA TARE SI PREA STRIDENT!!!!11!!oneone. Like, seriously, that woman is dangerous! Bine ca nu statea decat la vreo juma de metru de mine (facea demo de rezolvari pe calcu' la care eram eu si Irina, ca era cel mai apropiat =|), ca altfel pe bune ca as fi avut probleme. Si asa, dupa ce termina de exemplificat si se intorcea la tabla puteam sa jur ca imi tiuiau urechile... O.O Painful.

Dupa econometrie, Ina si Denise au plecat, ca nu mai aveau chef de restul programului, insa Irina mai vroia sa stea si m-a rugat sa stau cu ea, si cum vroiam si eu sa stau la seminar la sisteme informatice de mai tarziu, am zis okay. Tehnicile promotionale au fost somnifer, ca de obicei, insa noi am mai exersat la japoneza in timpul cursului, so it was not all time wasted. Ne-am facut una alteia cate o lista de hiragana de verificat si pot afirma (si sper sa nu se ia ca lauda) ca stau destul de binishor pana acum. Bine inteles ca mai exista si simboluri pe care nu le pot retine decat mecanic, which kind of sucks, sau simboluri pe care i le corectam Irinei pe lista ei, dupa care le uitam cand venea randul sa le identific in propria mea lista, buuuut that's just details. XP Bottom line is, sunt optimista in legatura cu testul de maine. A little more practice and it'll be all good. :D

On another note, Irina era sa ma inece in propria apa plata, facandu-ma sa rad exact la momentul ideal, which kinda scared the shit outta me, cuz I had to stop brething for like, quite some time, and that was nasty. In prima secunda, ea nici nu a realizat ce se intamplase, si dupa ce mi-am revenit eu am asigurat-o ca n-a fost nimic grav, but I seriously freaked out. I usually don't tend to make a huge fuss about me, even in cases like this, tocmai ca sa nu se ingrijoreze lumea, insa...yeah. You get the point. Cristina mi-a marturisit un pic mai tarziu ca si pe ea o speriasem, si dupaia de fiecare data cand tuseam ma tot intreba daca sunt bine and stuff. Yeah... ]: Freaky moment.

Seminarul de sisteme informatice a decurs ca de obicei. Am vorbit un pic de proiect, am facut un pic de caterinca pe teme din cele mai variate, de la teme legate de proiect - precum structura, teme, dos and don'ts -, pana la teme mai putin legate de...well, pretty much anything - precum economia romaneasca si simtul nostru (inexistent) de patriotism si mandrie nationala, misoginism si victoria detasata a femeilor in situatiile de conflict in cuplu, fapt demonstrat stiintific, actually, ca fiind adevarat in proportie de 98% din cazuri. XD so yes, think twice next tim you wanna start something, eh? >:]

Restul zilei a trecut la fel de simplu. M-am uitat la un pic de Hercule Poirot pe Pro TV si dupaia am dormit vreo doua ore, ceea ce a fost destul de ciudat, avand in vedere faptul ca n-am mai exersat figura de mult timp, si bineinteles ca m-am trezit si mai obosita dupaia, which I knew would happen, but anyway. Am mai exersat hiragana pe seara si apoi am luat cina cu mama si Ina si ne-am uitat la o comedie super tare cu Gerard Depardieu si Jean Reno, which was really really REALY super cool. I'm not usually a big fan of french movies, but this one really won me over. <33 Depardieu e genial, ca intotdeauna, iar Reno e incredibil in rolurile ce presupun un personaj dur, stoic si complet lipsit de sentimente - ei bine, asta pana se ataseaza de cel mai ciudat si complet diferit personaj care exista.=)) Intr-un cuvant, o comedie copioasa, numai buna de inveselit ziua.

Dupa faza asta am revenit la Prison Break, ca mai aveam un episod de vazut. Singurul cuvant cu care pot descrie acest al 12-lea episod este 'genial'. N-am sa spoil nimic, insa terbuie sa mentionez cu aceasta ocazie ca tocmai am cunoscut un nou nivel de respect pentru scenaristi si ideile super tari cu care vin de fiecare data. Prea tari baietii. :D Bine inteles ca trebuia sa ne lase intr-un cliffhanger, ca altfel nu se putea, insa nu-i bai. Pentru ceea ce urmeaza sa vedem saptamana viitoare chiar ca merita sa asteptam. :D

Iar acum e aproape unu dimineata, eu ascult Narcotic Thrust - "When the dawn breaks" (quite apropriate :P) si ma chinui sa termin un reply pe care l-am inceput de ieri si ma tot lupt cu el de atunci. O sa-i da eu de cap pana la urma, da' ma cam streseaza cand nu-mi gasesc cuvintele. Sunt obisnuita sa pot exprima ceea ce gandesc, so it's not nice when it doesn't go my way. Meh, anyway...

Singurul lucru care a umbrit oarecum ziua de azi a fost faptul ca tata iar a dormit toata ziua. Deja ma irita la culme toata faza. Bidonul de vin e aproape gol, which is a good thing, doar ca de cateva zile nu face mare lucru in afara de dormit 95% din timp. Incerc sa nu ma gandesc la asta prea mult, insa dupaia imi amintesc de toate celelalte dati si de promisiunea pe care ne-a facut-o in urma cu cateva luni si de ceea ce face acum si-mi vine sa urlu pana ragusesc. Stiu ca cel mai probabil n-am sa reusesc eu sa schimb nimic si ca dupa ce se termina 'faza' asta, va urma probabil o perioada de liniste, dupa care o va lua de la capat, si sunt constienta ca orice as zice sau as face nu il va schimba pe el cu nimic, insa asta nu ma ajuta sa suport mai usor ceea ce se intampla. Deja m-am saturat de atmosfera din casa, de tensiunea apasatoare, de faptul ca trebuie mereu sa pastram liniste, pentru ca el doarme si n-am vrea sa-l trezim (cica -_-'), de privirea si tonul mamei cand ne intreaba daca azi a mei iesit din camera... si de lipsa prezentei lui ca si tata in familie. E oribil si ma seaca pana in maduva oaselor. Si-mi vine sa inebunesc cand ma gandesc la situatie si la tot ce inseamna ea si cat de putine optiuni de a remedia situatia am la dispozitie...if any at all. De-aia incerc sa nu ma gandesc prea mult. Incerc sa stau mai mult pe-afara si ascult multa muzica si incerc sa scriu...uneori merge...

In loc de final....

.....nu mai am loc de final. Nu conteaza, va puteti pune voi ce vreti in loc de final. E mai bine asa, oricum.
Noapte buna!
Sau buna dimineata, cum vreti s-o luati. =)

Posted by Nana at 22:43 |

0 Comments: