marți, 4 noiembrie 2008
Ea sufera...

Nimeni nu stie exact ce i-a spus sau ce i-a facut, dar ea sufera...

El stie ca ea sufera, insa nu face nimic in aceata privinta. Ii zice ca daca are vreo problema cu el, sa se ridice si sa-i spuna. Ii zice ca e de datoria ei sa faca acest lucru...Insa ea nu mai poate vorbi. Durerea o amuteste si nu mai poate nici sa scanceasca. El ia asta drept indiciu ca ea nu are nici o problema cu el si asta ii linisteste ego-ul - n-are nici o legatura cu el, n-are de ce sa-i pese.

El se uita la ea, dar nu schiteaza nici un gest. Pare ca asteapta ca ea sa se ridice si sa-i spuna ce nu-i convine, insa ea nu se mai poate misca. Durerea o imobilizeaza si nu mai poate nici sa schiteze vreun gest. El ia asta drept indiciu ca ea nu are nici o problema si se indeparteaza.

Iar ea ramane in urma, suferind singura....




----------------


Am vazut azi in tramvai un tip super tare. Nu era tare prin el insusi, cat era prin ceea ce purta atarnandu-i peste coapsa. Ghiciti ce? XD Nu?

Eh, bine, hai ca va zic: purta o gentuta facuta din dischete! =)) Misto, eh? Eu asa cred. N-am mai vazuta una ca asta pana acum. Era geniala. Era facuta cu grija, din dischete negre pentru corp si albe pentru capac (da, avea si capac, ce credeti!? :P) prinse laolalta cu inele de metal si capse care tineau dischetele unite si fixe si era atarnata peste pieptul tipului cu o curea normala de ghiozdan. Ce ziceti de asta?! XD Mi sa parut dementiala si nu ma puteam abtine sa nu ma holbez curioasa la ea tot timpul =)). Nu atat la tip -ca nu era nimic deosebit de fantastic la el- cat la gentuta lui! Norocul meu a fost ca a avut cam acelasi drum ca si mine spre facultate, cel putin pana la Eminescu, si asa am putut sa-i studiez gentuta cat am poftit. Pe bune, chestia aia era geniala. XD Respect, tipule, oricine ai fi!

Posted by Nana at 20:24 |

0 Comments: