duminică, 23 noiembrie 2008
Yep. Sub aceasta deviza s-a desfasurat ziua de astazi.

Trebuia sa fie prima zi in care imi propusesem sa invat la Stiintele Marfurilor pentru partialul de marti. Tche! Cica.. :P Am apucat sa invat ceva, nu mint, insa mai mult decat asta am facut orice altceva:

Am facut un pic de curatenie in casa. Mi-am facut ordine pe birou. Mi-am printat materialele de pe care trebuia sa invat. Am ordonat cursurile de saptamana asta. Mi-am verificat mail-ul si site-urile obisnuite. Am dat reply-ul pe care i-l datoram sora-mii de ieri. Am iesit la cumparaturi. Am citit un pic din materiale, dar mi-am pierdut concentrarea repede. A venit tata acasa si am facut pauza pentru asta. Mi-am dat seama ca mi-e pofta de ceva dulce si ca nu pot sa invat fara un suc sau o ciocolata sau ceva. Am iesit cu catelul afara si am luat o sticla de cola si niste cornuleti vanilati. Am mai citit un pic. Am ascultat muzica. Am ascultat FOARTE MULTA muzica. Darren Hayes era in playlistul meu de cateva ore deja si nu ma mai saturam. Era singurul lucru care nu ma scotea din sarite, asa ca-l ascultam pe repeat. Cu ocazia asta mi se contureaza o fixatie pe melodia "Touch". It's very appropriate for Vinnie and Ellie. Heh. Cine stie cunoaste, iar cine cunoaste inseamna ca are o minte la fel de bolnava ca a noastra, si pentru asta ii iubim. XP. Am recitit o parte din RP-urile mai vechi, in special cele pe care le faceam cu Ina. M-am amuzat sa vad cum erau lucrurile la inceput. Am terminat pachetul de cornuleti si juma' de sticla de cola si asta de obicei inseamna ca am mult prea multa energie in mine ca sa ma mai pot concentra la orice altceva. Am dezbatut daca sa-mi fac manichiura in seara asta sau luni seara. Am hotarat sa o fac luni. Mama se plictisea si a venit la noi in camera sa stea pe net la Ina pe laptop, ca tata ocupa calculatorul. Am stat de vorba un pic si ne-am plans ei de cat de nasoala e materia si cat nu ne place sa invatam/tocim pentru partial. Am incercat sa mai citesc un pic. Nu ma puteam concentra, asa cum era de asteptat, asa ca am facut pauza. I-am dat lui Noni sa manance. M-am spalat pe cap. M-am uitat un pic la Megastar. Tata iar a baut un pic si ma enerva. Am renuntat la Megastar si am incercat sa mai citesc. N-am reusit, asa ca am lasat-o balta. Oricum n-are rost sa mai incerc, pentru ca nu pot retine nimic. Ina inca mai incearca, dar cu greu mai face fata. Afara inca mai burniteaza bine, ceea ce ma duce cu gandul ca poate totusi maine o sa ninga, asa cum zicea Ioana vineri. Ar fi mai mult decat grozav. Netu meu merge ca un bou si ma enerveaza. Ina inca mai incearca. Ma chinui sa-mi verific mail-ul sa iau un fisier de la Irina pentru proiectul la Tehnici, insa netul meu tot merge ca boul. Mai lucrez un pic la "Sunete". Ina capituleaza si ea intr-un final. Eu imi iau laptopul si ma mut pe pat, ca acolo prind net mai bun. Frecam amandoua menta o vreme - fiecare cu menta ei, bineinteles. XD. Pe Ina o cam roade constiinta insa si mai face o ultima tentativa. Eu ma uit la videoclipuri cu Mihai Petre si Elvira Duda si ma minunez in continuare de cat de buni sunt oamenii astia. Ina cedeaza nervos si trage pe dreapta.

E 12 jumate si mie nu mi-e somn. M-am cam plictisit un pic, dar am prea multa energie ca sa incerc sa dorm. Cola does that to people, unfortunately. Si American Hi-Fi ma cam enerveaza. Poate ar trebui sa-i dau 'next' si sa nu mai enerveze, dar mi-e un piculetz cam lene. Stiu, e oarecum ironic sa am atata presupusa energie si totusi sa-mi fie lene. Whatever. Deja am inceput sa aberez masiv, si nu-mi place deloc. But anyway. Ina miorlaie ceva de sub plapuma. "Ce?" Zice ca o doare burtica. XP. Cola si cornuleti vanilati equals bad juju, apparently. Funny, eu n-am nimic, si am mancat acelasi lucru. Eh. Ma ofer sa-i aduc un algocalmin sau ceva. Nu vrea, in schimb zice sa-i pun niste muzica sa o adoarma. Ii pun Andrei de la Megastarul de anul trecut cu versiunea lui de "Unforgiven II". Misto tipu'. Astept sa scoata albumul ala de debut odata, sa vad ce-a facut. next e Stigma - "Zi-mi noapte buna." Appropriate. "Nu pot s-adorm.." Misto inceput. XP.

Blah, deja aberez masiv. Stop. Cred ca o sa incerc si eu sa ma culc. N-am sa reusesc, stiu asta de pe-acum, dar eu tot o sa incerc. Ina se fataie pe sub plapuma. Heh...

"Zi-mi noapte buna, zi-mi noapte buna, te rog, fa ceva..."

Noapte buna! <3

Posted by Nana at 00:06 |

0 Comments: