miercuri, 7 ianuarie 2009
Ioana e fericita azi. :D

N-a mai blogait de multa vreme, insa asta nu-i o problema. A fost ocupata cu viata, asa ca se intelege. Vacanta de iarna a venit si a trecut, si bineinteles a fost prea scurta. A apucat sa se odihneasca, dar si sa se distreze, si a reusit sa-si duca la bun sfarsit majoritatea planurilor facute pentru vacanta, insa bineinteles ca au fost si lucruri pe care si-ar fi dorit sa le faca si n-a apucat. Craciunul a fost calduros si dulce, iar Anul Nou, galagios si exploziv.

Acum a reinceput facultatea, insa nu-i asa de rau precum ar fi crezut. Sigur, faptul ca a aflat de partialul la Stiintele Marfurilor cu doar o zi inainte de data sustinerii si drept urmare a trebuit sa invete aproximativ 60 de pagini intr-o seara si o dimineata n-a fost chiar asa de placut, insa a trecut si de partea asta cu bine si acum e multumita - oricum, la primul partial a luat o nota mai mult decat multumitoare, asa ca nici cel mai rau scenariu n-ar fi chiar asa de sumbru.



Iar astazi....ei bine, astazi a fost ziua mea de nastere. Si ziua mea de nume. :D Stiu, 2 in 1, sunt schmekera, neh? :P
True to tradition, n-am sarbatorit-o prin nimic special. Initial chiar nu aveam de gand sa fac nimic astazi, absolut nimic, din motive mai mult sau mai putin coerente pentru observatorul obiectiv - insa imi pare bine ca n-am dat curs acestui plan.
Am primit si ceva cadouri, insa nu asta e important. Important e faptul ca acum am oficial 21 de ani, ca am trecut celebrul 'prag' de varsta, ca de-acum incolo pot conduce si pot consuma alcool si droguri in mod legal oriunde as fi in lume -de la SUA sau Caraibe pana la Filipine sau Alaska-, nu ca m-as atinge vreodata de droguri (sau de volan for that matter, cel putin nu candva curand), si poate cel mai important, important e faptul ca am avut parte de o zi in care am avut deplina libertate sa fiu fericita pentru mine.

Si am fost fericita. Pentru ca desi m-am trezit la 6 dimineata sa merg la cursuri, Ina m-a intampinat chiar si la ora aia cu un pupic si un "La multi ani!" miorlait printre ultimele umbre de somn; pentru ca la facultate m-au intampinat fete zambitoare care mi-au urat sincere felicitari; pentru ca Denise m-a tratat cu ciocolata amaruie, pentru ca stie ca e preferata mea; pentru ca am scapat de cursuri devreme si dupamiaza ne-am intalnit cu Ioana, scumpa mea tiza si sarbatorita astazi, de asemenea, si pentru ca am petrecut restul dupa-amiezei cu ea; pentru ca am stat de vorba cu orele, si am cochetat cu chelnerul si am facut poze in Pizza Hut; pentru ca am apucat sa-l vad pe Stefan, noua cucerire a Ioanei, care e un dulcic si jumatate (good catch, hun! ;] ); pentru ca am bantuit prin Bucuresti dupa pizza, si desi imi era frig si-mi inghetasera obrajii, nu ma puteam abtine sa nu rad la incercarile Inei de a o convinge pe Ioana sa stea la poze; pentru ca am facut pe modelul pentru Ina, si chiar mi-a placut; pentru ca am facut pe modelul cu Ina, si mi-a placut si mai mult; pentru ca tata nu si-a mai luat de baut azi si a ras si s-a bucurat impreuna cu noi; pentru ca m-am apucat sa ma joc din nou cu chitara, si desi degetele mele sunt inca mult prea scurte pentru astfel de proiecte indraznete, incerc totusi sa ma invat sa am rabdare; pentru ca pentru o zi, am uitat de grijile facultatii si iminenta sesiune care se apropie cu pasi repezi....pentru toate astea si pentru inca mult mai multe sunt recunoscatoare cerului care mi-a dat ziua de azi si m-a convins sa ma bucur de ea.

So in the end, my birthday was incredibly perfect and the silly wish that I was gonna wish will have to continue to be kept under lock and key. :D Looking forward to next year. :P


Asadar, Ioana e fericita azi. Si acum o sa inceteze sa se mai refere la ea insasi la persoana a treia. XD



La Multi Ani, Ioana! :*

Posted by Nana at 21:04 |

2 Comments:

At 8 ianuarie 2009 la 17:11, Anonymous Anonim said........
wow. loved to read this one. :-*

sending love your way *hugs*
 


At 8 ianuarie 2009 la 20:24, Anonymous Anonim said........
*receives love* Awwwww!!! <333 Thank you! Luve ya back! <3333